Nu har jag virkat igen.

Under maj blev det en hel del jobb för mig och jag hade varken tid eller ro att virka. Och för mig är det väldigt viktigt att virkningen behåller sin koppling till skaparglädjen. Det får inte bli en hobby som jag stressar mig igenom bara för att bli klar.
 
Förra helgen fick jag för första gången på flera veckor tillbaka känslan att det vore mysigt att virka lite!
 
Eftersom Midsommar närmade sig och jag skulle till mina föräldrar som har en husvagn i Småland så funderade jag på något litet projekt- något jag kunde ge dom. Perfekt i tid dök det upp ett mönster till ett grytunderlägg, perfekt! Husvagnen är vit, grå och röd på utsidan så jag valde att matcha garnet i samma färg. Tur att man har massa garnet som bara väntar på en!
 
Mönstret till den till vänster hittar ni här.
Vill ni se beskrivingen på mönstret med hjärtan? Klicka här!
 
Det är med glädje jag är tillbaka till min hobby och bloggen!

Kommentera här: