Inte glömma...

Tandborste.
Garn.
Strumpor.
Virknål.
Garn.
Tröja.
Sax.
Garn.
 
Så här ser det alltid ut när jag packar och jag vet att det finns timmar som jag kan fylla med virkning.
Lyxen med att vara hemma är just att man kan ta fram det projektet man känner för att virka just då. Det kan till och med hända att man byter projekt under kvällens gång.
 
Därför är det mycket garn som följer med mig idag. 3 timmar i bilen mot Småland och på dom hinner man komma en bit!
Med mig denna gång har jag en necessär (som egentligen ska innehålla smink) är ett perfekt fodral för virknålar och saxar. Flera rosa (ser röda ut på bilden) garn som ska bli pussyhats till kära kollegor. En c2c-filt. Sen har jag även med mig härligt alpaca-garn. För det kanske är så att jag lär mig att sticka under denna biltur!

Kommentera här: